Reference

Ohlasy spokojených klientů

Jana

Když jsem otěhotněla, hledala jsem cvičení s flexibilním časovým rozvrhem a pod odborným vedením. Ačkoli jsem do posilování nebyla žádný fanda, moje volba nakonec padla na posilovnu a Evu. Cvičila jsem s ní 2x týdně až do 40. týdne těhotenství a s výsledky jsem byla moc spokojená. Dostalo se mi velice profesionálního a flexibilního přístupu. Eva postupně protahovala a zatěžovala svalové partie, které bylo potřeba posílit a připravit na změny související s těhotenstvím.

Samozřejmě se mi do posilovny občas nechtělo, ale nakonec jsem se vždycky těšila alespoň na ten výborný pocit, až budu mít odcvičeno. Teď si užívám trochu jiný režim s miminkem, ale už se těším, až zase začnu pravidelně cvičit.
Během celého těhotenství jsem přibrala jen 9 kg a neměla jsem žádné problémy se zády. Byla jsem po celou dobu aktivní a těhotenství mě v ničem neomezovalo.

Martina

Přišel den, kdy se moje váha vyšplhala na 70kg a já si řekla DOST!!! Musím se svou postavou konečně něco udělat.
Domluvila jsem si po telefonu osobní konzultaci s trenérkou Evičkou a ta mi dala velkou naději, že zase budu štíhlá jako dřív.
Hned na první schůzce mi byla Evička velice sympatická. Moc se mi líbil její přístup k lidem a také pohoda, která z ní vyzařuje. Nejprve si prohlédla mou postavu, aby mi určila a vysvětlila jak bude naše tréninková hodina probíhat.
Dále chtěla vědět jak se stravuji, aby mi mohla stanovit jídelníček a přesný trénink zaměřený na moje problémové partie. Také mi vysvětlila jak je při cvičení a hubnutí důležitý pitný režim.
Čas strávený v posilovně 2-3krát týdně se brzy začal projevovat na mé postavě. Někdy se mi vůbec nechtělo jít cvičit, ale Evička mi vždy vysvětlila, proč je to potřeba. Musela jsem být na sebe tvrdá.
Dnes vážím 55kg a jsem moc spokojená. Podařilo se mi pod vedením motivující a báječné trenérky Evičky zhubnout. A dokonce se vyřešily i moje velké bolesti zad.
Moje rada zní : cvičte a tím si udržíte váhu, ale i stále dobrou náladu.
Nevíte jak začít? Zavolejte Evičce a tam Vám poradí.
Martina

Saša
Když jsem začala cvičit s Evou, měla jsem 170cm a 83kg. Špatný životní styl, velký přísun jídla a nedostatek pohybu se na mě podepsaly. Největší problém jsem měla se vůbec rozhodnout začít chodit do posilovny! A co když se mi v posilovně budou všichni smát, že jsem tlustá, že nic neucvičím, nic neuběhnu, nic nevydržím...a hubené holky se na mě budou opovržlivě dívat? Opak byl pravdou!
Ve fitku jsou lidé, kteří vědí, proč tam chodí a ocení snahu druhých. Velice mne překvapil přístup lidí kolem. Jelikož jsem ke sportu nikdy vedena nebyla, nevěděla jsem kde a čím začít. Požádala jsem Evu, aby mi poradila. Napsala mi kompletní jídelníček o šesti jídlech denně, a to ještě tak, že jsem si mohla vybrat z více variant, co můžu snídat, svačit, obědvat atd. Rozpracovala se mnou cvičební plán a velmi se mi věnovala. Postupně jsem zhubla 12kg a cítila se bezva.
Na Evě se mi velmi líbí to, že i pokud nemáte náladu na cvičení, jste unavení, přetažení, nevyspalí, něco vás bolí apod., cvičení vám vždy přizpůsobí. Díky Evě se dnes, po roce a půl cvičení, můžu pyšnit váhou 62kg. Mám zpevněnou postavu, svalíky, málo tuku a cítím se skvěle. I oblečení z původní velikosti 44 mám poprvé v životě 38. Váha není podstatná, ale to, jak se cítíte!
Život bez posilovny si nyní nedokážu představit. Je to dřina, ale stojí to za to. Musím ale podotknout, že výběr osobního trenéra je velmi důležitý. Co na tom, že si zaplatíte trenéra, který nemá zájem nebo zkušenosti a s vámi jen chodí od stroje ke stroji a dívá se na vás, jak špatně cvičíte?
Je velmi důležité cvičit správně, abyste si zlepšili zdravotní stav a předešli případným zdravotním komplikacím, bolestem zad apod. Pokud to se sportem o víkendu přeženete a třeba si natáhnete svaly nebo nějak uškodíte, Eva s vámi udělá rehabilitační cvičení, strečink - to umí velice dobře, je diplomovaná fyzioterapeutka. Se vším mi poradí, vše vysvětlí, hlídá mě a psychicky podporuje.
Nikdy jsem nevěřila, že tohle za dva roky dokážu - sama bych to určitě nezvládla,
a proto: VELKÉ DÍKY EVI !

Daniela

Evu jsem poprvé potkala v červenci 2008, kdy jsem se konečně rozhodla řešit své vleklé problémy s bolestmi zad a začít pravidelně cvičit. Objevila jsem ji na internetu, a protože měla specializaci fyzioterapeutka a navíc byla žena (ukrutně jsem se styděla jít k mužskému trenérovi ☺), řekla jsem si, že se jí svěřím do rukou při svém prvním životním pokusu o cvičení ve fitness. Brzy jsem poznala, že jsem při svém vlastně náhodném výběru měla docela velké štěstí. Eva na mě hned při prvním setkání zapůsobila sympaticky a zároveň kompetentně. Vyslechla si, proč přicházím, vysvětlila mi, jak bude nejlepší postupovat a záhy rozptýlila mé obavy z nepřátelské posilovny a neznámých strojů. Cvičení mě začalo bavit a dělalo dobře jak mým zádům a celému tělu, tak i mé duši. Během času stráveného v posilovně jsme si začaly s mojí trenérkou povídat nejen o cvičení a správné stravě, ale také o tom, jak je důležitý pozitivní přístup k životu, o alternativních léčitelských metodách nebo o zajímavých knížkách, které jsme četly. Začala jsem se těšit na každou hodinu, protože jsem s jistotou věděla, že se po ní budu cítit určitě dobře (většinou lépe než předtím) a také budu mít i o čem přemýšlet. Pokud se náhodou stalo, že jsem dorazila unavená, líná nebo ospalá, Eva mě svým mile nekompromisním způsobem vždy probrala. Jediné, co mě na ni občas mrzí, je to, že mi zakazuje v pauzách při protahování zívat ( zívá pak totiž taky, nemůže si prý pomoct ☺). Dnes po tři-čtvrtě roce, kdy pravidelně 2x týdně cvičím, se cítím mnohem líp fyzicky i psychicky, záda mě přestala bolet a jsem velmi ráda, že jsem se k téhle aktivitě nakonec přece jen odhodlala. Můj další odvážný plán je hubnutí s Eviným jídelníčkem a pevně doufám, že se mi to povede. Každému, kdo přemýšlí o tom, zda začít cvičit a potřebuje odborné vedení, podporu nebo tu správnou motivaci, můžu určitě "svoji trenérku" doporučit. Čas strávený s ní patří v mém týdnu vždycky k těm nejpříjemnějším chvílím a to i přesto, že mi občas vypráví vtipy o blondýnkách.
Daniela

Linda

Před otěhotněním jsem celkem "intenzivně" cvičila (cca 3-4 x týdně aerobic, spinning, bodystyling atd.) a proto pro mne bylo těžké se pohybu vzdát, ovšem věděla jsem, že nemohu pokračovat v tomto rytmu cvičení tzn. skákavé pohyby atd. Našla jsem si tedy na internetu slečnu Evu a ihned po prvním setkání mi padla do oka :-). Hlavně svým individuálním přístupem :-) nešlo jí totiž jenom o to to "odcvičit", ale opravdu se mi věnovat. Začaly jsme tedy posilovat a posilovaly jsme spolu až do 8 .měsíce těhotenství. Myslím, že mi to pomohlo i k samotnému porodu, který jsem naštěstí zvládla rychle a bez problémů. I díky tomuto posilování jsem byla v těhotenství aktivní a netrápily mě žádné bolesti zad a jiné těhotenstké neduhy :-).

Hanka

Můj příběh je trošku jiný. Nepatřím k Eviným fitness klientkám, ale už více než půl roku k ní chodím na hodiny zumby a aerobiku.
V únoru 2011 jsem se rozhodla se sebou konečně začít něco dělat. V té době už jsem měla hodně přes sto kilo a léčila jsem se s vysokým krevním tlakem, který byl horší a horší.. Do té doby to bylo takové to klasické, "tak začnu zítra ... v pondělí ... po svátcích". V únoru se ve mě něco zlomilo a já se do toho pustila. Změnila jídelníček a začala cvičit u Evy. Nejprve jednou týdně, pak mi to přestalo stačit a hlavně mě to začalo moc bavit, i přes to, že začátky byly opravdu velmi krušné... Tak jsem začala chodit 2x týdně a od září přidala ještě aerobik. Zumba mě s Evou neuvěřitelně baví a i přes varování lékařů, že mě budou bolet klouby, že to pro člověka s mojí váhou není, tak mě klouby nikdy nebolely a naopak je to podle mě to nejlepší, co jsem mohla pro sebe udělat. Eva totiž coby fyzioterapeut ví, jak cvičit a neustále nás opravuje, aby to zároveň mělo efekt a přitom se nezatěžovalo to, co nemá. Nejenže se mi srovnal tlak, ale hlavně od února jsem zatím zhubla 41 kg! A rozhodně nekončím!
Hanka, 2011
Je leden 2012, asi před měsícem a půl jsem mimo zumby a aerobiku začala i s cvičením ve fitness. Posilovnu jsem přidala hlavně proto, abych ještě více zpevnila svaly a formovala postavu. Samozřejmě pod dozorem Evy, abych dělala vše tak, jak se má a spíš si na strojích neublížila. Aktuální úbytek váhy je 46 kg a na výročí začátku mého hubnutí hodlám překročit padesátku. Život je fajn :-)